woensdag 14 december 2016

Friends *moodboard woensdag*

 
 
 
 
En dan zitten we alweer in de drukke decembermaand.
verjaardagen, taekwondo (proef)examen en sinterklaas.
En nu nog maar 11 nachtjes slapen en dan is het alweer kerst.
 
Ook is het alweer tijd voor een nieuwe *moodboard woensdag*
 De zevende van dit jaar.
 
Nadine heeft deze keer een moodboard uitgezocht.
Ook alweer zo een mooie.
 
Dit is mijn lo geworden.
 
 
Ik vond het heerlijk om met krijtjes en stempels in de weer te zijn.
 
Ik ga gauw bij de andere *moodboard-woensdag-meiden* kijken.
Ik ben weer zo benieuwd !
 
 

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je een super gave lo gemaakt kan niet anders zeggen.ook hier is weer van alles op te zien.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een super gave lo gemaakt kan niet anders zeggen.ook hier is weer van alles op te zien.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi geworden zeg! Echt gaaf!!! En wat een heerlijke foto!!! Ik vond het wel erg lekker (achteraf;) ) om in deze drukke tijd te scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi geworden zeg! Echt gaaf!!! En wat een heerlijke foto!!! Ik vond het wel erg lekker (achteraf;) ) om in deze drukke tijd te scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh...wat een leuke foto en een super lief lootje ermee gemaakt, Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze LO toch prachtig !!...En jouw foto zo sweet !! Ik wens jou een fijne kerst en een gelukkig nieuwe jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige, rustige layout! Met een lieve foto, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superrrlieve foto en wat heb je er een prachtige layout mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen